Bättre!

Är frisk igen, eller halsen i alla fall!
Kan äta precis som vanligt igen:/...
men gör det inte=D
Ganska stolt över mig själv, kör en halvfasta, det var liksom inte meningen, men det har bara blivit så=)...åt bara en glass igår(ångest)annars har jag inte ätit mer än några knäckebröd sedan i söndags vid fyratiden, och det känns riktigt bra eftersom helgen inte var någon höjdare.

Eftersom jag inte kunde äta på tre dagar så slängde jag i mig maten i helgen, men verkar som att det inte gjort så stor skillnad på vågen(jag skiter fullständigt i om det är vätska!!!) Annars brukar jag öka när jag inte ätit och sedan hetsat, även om jag slutar äta igen sedan!

Nej dags att jobba!

Natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0