Bulimi sucks big time!!

I natt åt två knäckebröd med ost och apelsinmarmelad och ett smörgåsrån med samma pålägg...
Fick total panik och fick springa på toa och spy...

Men känner mig duktig för då räknar jag inte lika många kalorier!
Helt rubbat, det vet jag redan så det behöver ni inte berätta för mig en extra gång!

Rökte två cigaretter på vägen hem(jobbat i natt) för att slippa äta frukost(är ju egentligen inte rökare så mår ganska illa efter att ha rökt)...

Skall snart gå ut en sväng innan jag går och väger mig och sedan hoppar i säng...

Måste bara vänta på att min bok skall skrivas ut...Om powerthinking eller nått sånt, fattade inte riktigt, men skall väll vara nyttigt..


'


Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0