Ner 0,5...

Har haft riktig tur, har bara ätit middag de senaste tre dagarna och lyckats smita iväg så att jag fått upp det varje dag, känns bra...

känner mig inte ens hungrig, och absolut inte suge på något, eller jo sprit, har itne vart nykter mer än några timmar sen i söndags, men har ändå gått ner 0,5 kilo på tre dagar, och det är något ändå...och det räknat ikväll 75,3...så nu går det bra...

¨Har räknat ut att om jag dricker på kvällarna så får jag ångest över kalorierna i spriten att jag inte kan äta dagen efter, och jag dricker inte så mycket egentligen, det känns bara så när man inte äter:P...

nej nu skall jag ha på mig kläder och gå ner till mina vänner och ja dricka sprit!!

HEJ SVEJS"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0