gårdagen...

Gick bra, fram till kvällen då jag fick ett bryt och åt upp ett helt pepparkakshus:/...eller nästan i alla fall, mer än halva fick jag i mig.
men lyckades att inte kompensera för det, varken genom att spy eller laxera, så känne mig ändå lite duktig idag, något positivt, eller nej, men jag låtsas.

Fick en jobbig ångest attack inatt tack vare det där jävla pepparkakshuset:/...vill inte:(





Och så undrar man hur folk tänker, skriver på msn att de har bmi 14 oh tycker det är äckligt med sånna som mig och sen lägger de till en på facebook där det visar sig att de är nästan lika fet som en annan:/...vad hände där liksom:S

nej fy tusan för att ljuga, speciellt å säga sådana idiot saker som bara är för att såra, och som man, om man ungås i sådana kretsar borde veta skadar så fruktansvärt...



Nej nu skall jag och min ångest vila en stund, vi orkar inte med att vara vakna längre, eller vi orkar inet sitta upp, vi skall ligga i sängen och må dåligt en stund...



Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0