Igår/idag!

Började gårdagen med att cykla 10 km(träningscykel) sedan bar det iväg ut i skogen där vi sprang omkring och ja jag vet inte riktigt vad vi höll på med, men stilla var vi fan inte två sekunder, fyra timmar senare bar det iväg till pizzerian, där jag och älsklingen delade på en kebabpizza á 1000 kcal:/....dessutom en hel del Fanta...

Idag har jag inte gjort någonting alls, suttit här framför datorn bara, skall väll cykla min mil snart, cykeln står bara och väntar på mig i vardagsrummet...
Frukost blev två ljusa smörgåsar med korv och senap på...
Blir förmodligen kokt korv med bröd och mos till middag, men man kan ju må illa eller välja att äta senare, eller låtsas att jag ätit redan, just nu är det bara jag och syster yster hemma och hon vaknar inte än på länge...

skall försöka lära mig att dra in en vit lögn då och då, när det behövs....



Trump models/ bara för underbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0