74,0

usch...:/...

har börjat med nått nytt...

Måste äta ihop med värktabletten både morgon och kväll, och skall försöka äta något mitt på dagen bara för att jag måste...



har inte planerat in något nyttigt för då vet jag att jag kommer hetsa på onyttigheter sedan...
två digestive kex med galna kon ost och något att dricka till frukost och kvällsmat
Två grova smörgåsar med makrillfilé till middag/lunch....

Digestive 260 kcal
ost 50 kcal
Grov smörgås 160 kcal
Makrilfilé 180 kcal

= 650 kcal

plus eventuell dricka

idag blrv det 2 dl fanta 100 kcal till frukosten...alltså 750 kcal om dagenflyter på som planerat..





Sov fram till halv tre idag, känns skönt att kunna sova, men blir helt slut av att inte ha något att göra, ska snart gå och duscha, det händer inte så ofta, men skall försöka bättra mig...
kan vara ett sätt att vara destruktiv, att itne duscha och inte borsta tänderna, men jag ska bättra mig...måste må bättre och ta hand om mig själv...skall försöka i alla fall..

Nej först blir det till att slänga ut katterna, annars gör de sina behov på golvet i hallen när jag stänger in mig i badrummet:/...mindre mysigt det med...:/...

Bjuder på en mycket vacker flicka med, och önskar att det en dag är jag...



Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0