upp och inte ner:/...

73,8 idag, inge kul, måste försöka bättre...

skall till läkaren idag blir förmodligen sjukskriven nu...
Inget om maten, bara ångest och oro, orkar inte mer...

Började till och med gråta när ajg pratade med tanten på vårdcentralen i telefon:/...hur sjukt är inte det...håll dig i skinnet för fan!!

Blir bara förbannad på mig själv. hatar mig sjäv, vill inte något mer...

So close but so far away...
det är sp det är...låte behöver inte handla om kärlek, det handlar om livet för mig...men jag stannar där, jag komme aldrig fram till att vara lycklig, det händer alltid något på vägen...när man tror att man har fått allt att fungera då kommer någon och trycker ner en under mattan igen:/...



Nej, en dusch innan vårdcentralen kanske inte skulle skada...

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tänker på dig!

Du är så VÄRDEFULL!!



Hur gick det på vårdcentralen?

2009-10-05 @ 23:52:55
URL: http://idasvardag.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0