72,4 - 73,2

Vilken kväll, spydde inne på krogen och trodde jag skulle spy ut mina inälvor på vägen hem:/...

men vikten i morse(strax efter två) var 72,4 blev så var överlycklig, men magen var tom och snacks fanns det i massor:(...
slängde i mig en halv påse med någon blandning med chips/majs snacks och en halv liter cola light...

spytt så mycket det går, men det hjälper inte, får inte upp allt ändå, kan det bero på att kroppen tagit upp vätska ur colan??

vet inte, men hoppas kan man ju göra när man sitterf här i total panik:/...inte dåligt med 73,2 heller då det är det lägsta på många år, men jag var ju lägre förut ida:/...

hoppas på att det bara är vätskedepåerna som fylls på, men jag känner hur huden stramar när fettet trycker undan det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0