74,8

neråt men ändå känns det inte bra, men det gör det väll aldrig...

har haft några tuffa dagar men nattlig ångest, men underbara dagar, ibland vet man att man är älskad, att det inte kan gå in ordentligt då:/...

*jag åt på vägen hit
*jag äter itne så här sent
*jag skall stanna på mcdonalds på vägen hem

Det var vad som gjorde att jag överlevde ganska bra på min minisemester...

men var ju frukost två dagar och middag en av adgarna ändå, och vofflor:/...jag som inte ens gilalr vofflor, men med glass så:/....

jag som lurat i folk att jag är laktos intollerant, då det ger samma biverkan som laxerande:/...

och frukosten idag bestod av:
lite gröt med jordgubbssylt
två tostade grova smörgåsar med smör ost och marmelad:S..

Det kan ju bara bli bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0