Blääää!

vart vaken större delen av natten, vart fyllechaffis, känns bra att veta att man inte ska drick ai alla fall...
kom hem vid halv fem, upp till jobbet före sju, och precis hemkommen:(...skall snart lägga mig en stund tror jag...

blev kebabtallrick igår...toaletten nästa:/...fick inte upp så mycket men det kändes nog lite mer neutralt efteråt ändå....
blev några bitar gott och blandat när vi var iväg, vet inte varför, men så blev det:/...och ramlösa...

Idag har det hunnit bli två löskokta ägg och några bitar kaka...inge chans att bli va med det:(...
vikten när jag kommit hem stannar på 73,3 0,1 mer än igår efter hetsen, men ökänns inte bra, vill under 70 nu, det här är inte kul alls:(...

Nej nu mästa jag vila, mår illa och är jävlig..

Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Bones

Lite tråkigt att vara fyllechaffis men man slipper allakalorier som spriten innehåller. Fortsätt kämpa

2009-09-30 @ 13:32:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0